Over mij

Mijn foto
Hallo, Ik begin even met een klein intro. Ik ben nu 22 jaar en vindt het leuk om met kinderen te gaan werken. Vandaar dat de opleiding SPW voor mij een makkelijke keuze was. Zit nu in het 2e jaar van de SPW, wil dan later ook graag als leidster op de kinderopvang werken. De leeftijdsgroep 0 tot en met 4 jaar spreekt mij het meest aan. (is ook wel te zien aan de plaatjes op mijn profiel) Vind het gewoon superschattig! Liefs Stephanie

zondag 10 januari 2010

Bijna klaar met stage.


Het is alweer 10 januari 2010 en mijn stageperiode zit er bijna op. Ik heb 14 januari mijn eindgesprek op stage en vind dit ook best wel spannend! Ik heb er wel zin aan want ben benieuwd wat er allemaal gezegd gaat worden. De laatste dag dat ik op de peuterspeelzaal ben is vrijdag de 29ste. Op deze dag zal ik afscheid nemen van de groep door middel van traktatie. Ik weet nog niet precies wat ik ga trakteren maar ik wil er wel iets vrolijks van maken. Ik heb vanaf september stage gelopen en heb een hele leuke tijd gehad. De vijf maanden waren dan ook zo voorbij!

Geen opmerkingen: