Over mij

Mijn foto
Hallo, Ik begin even met een klein intro. Ik ben nu 22 jaar en vindt het leuk om met kinderen te gaan werken. Vandaar dat de opleiding SPW voor mij een makkelijke keuze was. Zit nu in het 2e jaar van de SPW, wil dan later ook graag als leidster op de kinderopvang werken. De leeftijdsgroep 0 tot en met 4 jaar spreekt mij het meest aan. (is ook wel te zien aan de plaatjes op mijn profiel) Vind het gewoon superschattig! Liefs Stephanie

zondag 10 januari 2010

Activiteit kerst.

Met kerst hadden we een simpele activiteit met de kinderen gedaan. De creatieve activiteiten bestonden uit een papieren kerstbal kleuren en een zelfgemaakt kerst kaartje kleuren/tekenen. Dit gebeurde allebei met zilveren en gouden stiften. De kerstballen mochten ze gelijk meenemen naar huis maar de kaartjes gingen we ook echt met de kinderen op de post gooien. We hebben de kaartjes allemaal in een envelop gedaan met het adres er natuurlijk op, en toen zijn we met zen allen naar de brievenbus gelopen. Het scheelt dat de brievenbus maar 5 minuten lopen is dit is dan ook niet zo vermoeiend voor de kinderen. Toen we bij de brievenbus waren mochten ze de brieven er ook zelf doorheen gooien, dit vonden ze allemaal heel leuk om te doen. Toen de ouders de kaarten hadden gekregen, vertelden de kinderen het gelijk op de peuterspeelzaal. Ze waren allemaal heel trots dat ze zelf hun kaartje op de post hadden gegooid en dat hen ouders het allemaal hadden gekregen.

Geen opmerkingen: